Διοίκηση
Το ΚΕΔΙΒΙΜ διοικείται από τον Αντιπρύτανη Έρευνας και Διά Βίου Μάθησης, Αναπληρωτή Καθηγητή Ευστράτιο Στυλιανίδη, ως Πρόεδρο (παρ. 5, άρθρου 48 Ν.4485/17) και το Συμβούλιο του Κέντρου, το οποίο αποτελείται από εκπροσώπους των Σχολών του Ιδρύματος, μετά από εισηγήσεις των οικείων Κοσμητειών (παρ. 7, άρθρου 48 Ν.4485/17).
Σύμφωνα με την παρ. 8, άρθρου 48 Ν.4485/17 και τον Κανονισμό του ΚΕΔΙΒΙΜ (ΥΑ Αριθμ. 24819, ΦΕΚ 2255Β’/15-6-2018), το Συμβούλιο έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• διαμορφώνει, στο πλαίσιο των αποφάσεων της Συγκλήτου, την πολιτική του Κέντρου για την ανάπτυξη των έργων και των προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης,
• διατυπώνει γνώμη προς τη Σύγκλητο για τον τετραετή αναπτυξιακό προγραμματισμό του Κέντρου,
• διατυπώνει γνώμη προς τη Σύγκλητο για την επιλογή του Διευθυντή του Κέντρου,
• διατυπώνει γνώμη προς τη Σύγκλητο για τον Κανονισμό και την οργανωτική δομή των υπηρεσιών του Κέντρου,
• εισηγείται προς το Πρυτανικό Συμβούλιο τα προς έγκριση έργα και εκπαιδευτικά προγράμματα του Κέντρου, τα οποία μετά την έγκρισή τους κοινοποιούνται στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
• εισηγείται στην Επιτροπή Ερευνών του ΕΛΚΕ για τη σύναψη συμβάσεων προσωπικού, προμηθειών και υπηρεσιών που συνάπτει το Κέντρο για τις εκπαιδευτικές και λοιπές λειτουργικές του ανάγκες,
• συνεργάζεται με τις Κοσμητείες των Σχολών για την υποστήριξη της υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Κέντρου
• αναθέτει την υλοποίηση των έργων και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Κέντρου στους επιστημονικά υπευθύνους,
• εποπτεύει τη λειτουργία των εκπαιδευτικών προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκ-παίδευσης, κατάρτισης και εν γένει δια βίου μάθησης,
• καθορίζει τον τύπο των πιστοποιητικών που απονέμει το Κέντρο,
• ορίζει ομάδες για την εσωτερική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Κέντρου,
• ορίζει, μέσα από το Μητρώο αξιολογητών που τηρεί το Κέντρο, τους εξωτερικούς αξιολογητές οι οποίοι πραγματοποιούν την αρχική αξιολόγηση των προτάσεων που υποβάλλονται για την υλο-ποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης και δια βίου μάθησης
• ορίζει το ύψος των τελών για κάθε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κέντρου και το ποσοστό παρακράτησης από τα τέλη αυτά ως πόρο κάλυψης των γενικών εξόδων του Κέντρου